dagens siffror

Vi körde på bra idag jag och Lollo.

steg: 10370
km: 7,3
tid: 85 min
kcal: 446,7

Förbi Lisa på Skafteröd, över till golfbanan, Lyckorna ner och upp för backarna. Härligt!! Men det var verkligen med livet som insats när vi gick över Skafteröd. Herre vad vi halkade. Vi såg ut som Bambi och det är ett under att ingen av oss ramlade?!

När vi var i backarna upp ringde de från VC och vi fick en tid 30 min senare. Så hem och slängde mig i duschen! (Jag vill gärna vara med på sånt där, annars hade ju J kunnat åka) Men vi hann. Fick tom vänta lite. :)

Nu håller jag på att göra lunch. En smarrig potatis och purjolökssoppa med färskt baugett. Gott va?
Jag är hungrig för jag fick ju bara slängt i mig en banan innan läkartiden.

Sedan ska jag och ELias till Ida och fika kl 13.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hör ju att ni får komma och hälsa på mig oftare så ni klarar Skafteröd utan problem i fortsättningen ;-)

2009-03-13 @ 15:08:29
URL: http://lisajagdell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0