Barnlek och orkidéer

Idag kom Linda, Lollo och Ida hit med barnen en liten stund på em. Mysigt att bara ses så där över lite lek och en snabbkaffe.



Sedan när vi blev ensamma så fick jag skälla lite på Elias när han försöker plocka bort blommorna från orkidéerna. Han brukar vara duktig och bara lukta, men ibland tar lusten att plocka dem över.



Precis när vi håller på där så knackar det på dörren och min pappa kommer med dessa.....


10 st orkidér! Ska vara en snäll syster och ge bror min några med. ;-)
Ibland undrar jag om det inte är lite (läs; en hel del) häxa i mig!

Ida kom upp med lite påsar som visst var för litet för Nellie, så iväll blir det till att märka kläder. (Ida S; du får komma sedan och kolla.)

Hittade den här gamla favoriten. Tjejerna har älskat den här mössan. Och Elias är ju vansinnigt söt i den med...


(Jennie; såna här mössor får du börja sy!)

Nä nu ska det mäsrkas kläder och plantera om orkideér.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej.. Det var inte för litet men har ju en hel-låda (din stora rosa låda) med kläder som jag inte ens börjat använda än :-)

2009-03-23 @ 20:22:57
Postat av: Jennie

Det kanske vore något :)

2009-03-24 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0