1-Årsbesök

Idag var det dags för BVC för att kolla vår ettåring.

Han är perfekt på alla vis så klart. ;-)
Sköterskan tycker att han är så fin och att han är väldigt duktig på det mesta. Han visar upp de flesta av sina färdigheter när vi är där. Allt för att imponera på Inger.

Måtten då...

Vikt:      8540 g
längd:  76 cm
huvud: 47cm

Dessutom blev det två sprutor, den första gick strålande men den andra gjorde väldigt ont, den gör visst det sa hon. Nu somnade han ialla falll så får vi se om han blir "påverkad" av biverkningar eller ej.

Jag ska klä mig och ut på promenad med Lollo.

Kommentarer
Postat av: Anna T

Hejsan, här kommer en försenad grattis hälsning till Elias. Det går såååå fort.

Tänkte prova ditt kycklinggryta recept idag, och när jag skrollade ner längs recepten så blev jag ju gott söt sugen, cupcakes mmmm drömmer mig bort i frossande tillstånd :)

Ha en bra dag

2009-03-04 @ 13:44:05
Postat av: Anna T

Här kommer en försenad grattis hälsning till Elias, det går sååå fort!

Tror min andra kommentar kom bort i cyberrymden, eller så får du båda och jag verkar tjatig och upprepande :)

Ska testa ditt kyckling recept idag, spännande med ngt nytt. Kan ju erkänna att sötsuget slog till när jag skrollade ner längs recepten, cupcakes mmmmm

2009-03-04 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0