Underbara sommar!

Vilket väder vi har! Klockan är 19.30 och det är 26 grader ute.

Jag har haft en helt underbar dag. Jag åkte ensam till stranden vid kl 9 imorse och har haft det så gott! (även om jag gärna hade velat att tjejerna skulle kommit ner efter skola/dagis, för lite tråkigt blir det i längden att njuta av barnfri tid.)
Så mycket färg jag har fått. Jag är så där gott röd/brun och det bränner lite på ryggen nu känner jag. När jag kom till dagis nu på kvällen (de hade uppträdande) frågade flera om jag varit utomlands. Hihi, Kungsparken är minst lika bra!

Elias fick vara hemma med sin pappa eftersom jag inte vill dra ut honom i solen när han varit så dålig.

Tyvärr är kameran i bilen som svärfar har.

Åkte hem kl 14 och då grillade vi och klockan 17 skulle vi till Alice dagis där barnen på hennes avdelning hade anordnat Körslaget. Herre vad de sjöng ungarna! Helt otroligt duktiga var de allihopa och vilka sånger. Fröknarna är fantastiskt duktiga på att spela och sjunga och lära barnen.

Nu är jag så där gott trött efter en hel dag i solen. Helt mosig och slut. Känns verkligen som om man vore på semester. Väntar hem mannen från träningen vilken minut som helst. Och jag och tjejerna har beställt pizza. Andra gången denna veckan. Ooooups! Ingen beach 2009 här inte. Men det är gott att leva! ;-)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Verkar som om du har haft en härlig dag. Här bakas det idag. Bäst att passa på när vädret är som det är.. Kanelbullar, segarutor, rabarberkaka m marängtäcke och kavring. Hoppas att jag har plats i frysen nu bara :-)

2009-06-02 @ 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0