Sängar till salu!

Igår när jag städade tog jag tag i sängförsäljningen. Jag gillar ju tjejernas sängar, men om Elias ska få ett eget rum, så får tjejerna dela och då måste de ha en våningssäng. Så igår la jag ut annonsen på Blocket och det ringde hela dagen. Till slut "sålde" jag båda sängarna men senare visade det sig att det var en mor och dotter som ringt, men de skulle bara ha en säng. Så den ena är kvar. Hoppas att den går snart med, men jag känner ju ingen panik, för vi har ju inte skaffa en våningssän än heller.
Men det går bra ändå, de har ju kvar resårmadrasserna så det går ju bra att sova på dem.

Den här är kvar om du behöver en säng/dagbädd.

Kommentarer
Postat av: Brynja

grrr...hade jag haft plats hade jag gärna köpt den....dom e så fina dom sängarna! Hade passat så fint i mitt vita rum hehe

KramBrynja

2009-06-05 @ 09:14:38
Postat av: Carina

Åhh, den skulle nog jag gärna köpt:) Lova har en hög säng med koja under men jag tycker det är så jobbigt vid nattnig och sängklädsbyte. Saga har en likadan fast svart så det hade ju matchat! Jag ska prata med sambon ikväll men tyvärr gillar han den andra sängen....Ingår någon madrass eller är det stommen?

Kram



Du kan gärna få maila mig!

2009-06-05 @ 17:50:01
URL: http://www.carinasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0