Hej!!

Har varit igång hela dagen, men nu ska jag ialla fall ta 5 min att skriva lite.

agen startade ju tidigt redan innan kl 6 idag så vid kl 7 hade jag klätt mig och var ute och SPRANG! Wow, jag vet. ;)
Och hela vägen bort till Lisa, stannade inte en enda gång. Inte långt jag veeeeeeeet men för mig! 1,36 km utan stopp!
Där fick jag mig en pratstund och ett glas vatten i värmen och sedan hem igen, fast då sprang-gick jag.

Efter duschen var jag inte riktigt strandsugen, vi hade inget att packa i matsäcken och lusten gick ur mig. Men så fick tjejerna ett lekerbjudande hos Wilma och de nappade med en gång. De har inte lekt på länge. Packade badkläderna och satte oss på cyklarna och åkte bort.
Sedan cyklade jag hem igen och tog bilen till Torp. Jocke var ledig så E var hemma med honom.

Handlade mat och lite kläder till Fanns massor med fint. Elias fick två röda t-shirts, röda shorts, Alice tre fina toppar, att för ca 350 kr! På Stadium blev det nya bikinis till tjejerna för de glömde sina på Kolmården.

Nu ska jag hämta tjejerna och pizza. Jag är värd det idag. Skit i dieter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja dig!!!

2009-06-26 @ 21:29:27
Postat av: Thessan

Heja heja dig!

2009-06-26 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0