Godmorgon!

Hade inte tid riktigt till att blogga. Vi var på IKEA och sedan stannade vi på MAXI i Kungälv och storhandlade. Var hemma på em och då var det lite fixande här hemma, kaffe med grannen och lite vardagligt plock innan läggdags.

Joakim fick emd sig våningssängen från IKEA igår kväll så sent blev vi klara med den. Nu är det bara att lösa konflikten om sängen. Vilket blir det svåra med detta med att dela rum; VEM ska sova uppe?
Vi kommer att få bytas om, men upplägget är inte klart. ;-)

Idag ska vi fixa iordning där emd möbler, lampor osv...

Om vi har riktig tur kommer kakelsättaren idag!! Men jag vill inte ta ut något i förskott.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: ida

Vad roligt att köpa en massa nytt!!



Jag och lillskiten ska hem till Lisa och leka!

2009-06-09 @ 07:58:00
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Jennie.K

Jobba, Jobba, Jobba!!! Det är klart att man vill sova högst upp.... Jag skulle gärna vilja ha ditt recept på chokl.tårtan med hallon mousse imellan. Tänkte göra den till på fredag! Tack på förhand.

Ha en bra dag. Kram

2009-06-09 @ 08:53:35
Postat av: Malin (svägerska)

Tänkte fått målat lite, nu när Fredrik har fått upp foder och fogat (äntligen), men hinner nog inte. Ella ska till BVC i dag, sista gången-stora tjejen nu! Måste passa bussen oxå. F tog bilen i dag för "skjutsen" har ont i handen eller nåt....

Ha en bra dag Kram

2009-06-09 @ 11:19:41
Postat av: Malin (svägerska)

Minns när jag å syrran hade våningssäng, jag fick ALDRIG sova överst!!! Men hon fick igen, jag sparkade på sängbotten (på den tiden var det en hel botten, skiva som madrassen låg på) så hon ramlade ner. Synd bara att jag låg under ;)

Haha det var tider det

Ha det bra igen

2009-06-09 @ 11:23:18
Postat av: Maggan

Jättepoppis i början att ligga överst men så småningom brukar den som är äldst tröttna att klättra och vilja ligga där nere, det är det där med längden på benen och kanten man ska över. kram.

2009-06-09 @ 11:28:41
Postat av: Thessan

Ja, vem sover var egentligen?? Har inte det problemet, ingen i familjen har våningssäng:-). Ja lägg ut lite recept nu Frida, det var längesedan. Tårtan lät som sagt smaskens!!!

2009-06-09 @ 12:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0