Dagens Gi-middag

Det här går inte av för hackor.


Hemgrillade robs och lite grönsaker med vitlöksdip.

Dock rann tiden iväg ordentligt idag och vi åt inte förrän nästan kl 21. Men eftersom man ska stoppa i sig lite mellanmål och sånt som man inte är van vid har jag inte alls varit hungrig. Har haft lite sötsug precis efter maten men annars har det gått över förväntan! Kan  inte minnas när jag inte åt något sött på en hel dag. Största bedriften idag! ;-)

Nu är jag så trött. Har städat i klädkammaren lite, rensat undan lite vinterkläder, rensat bland alla skor här uppe. Bar ner 2 fulla påsar med skor. Vi har galet mycket skor. Och ändå tycker man inte att man har några... Tvättat, vikt tvätt, bäddat rent i Es säng och en massa annat har jag fått gjort nu ikväll med. Nu värker benen och kroppen vill bara sova.

Jocke är ute och försöker fixa punkteringen på min gamla cykel. Har nog cyklat på den 2 ggr då vi bodde i Åbo för 10 år sedan. Där snodde någon sadeln och jag glömde av att man kan cykla. Så nu ska jag börja övningscykla. Imorgon kanske? Vi köpte nämligen en hjälm och en barnsadel till Elias idag.

Är det sant att man lan cykla om man en gång lärt sig? Får hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jaadå! det är som med simningen har man lärt sig en gång så sitter det, men det är ju lite läskigt precis när man trampar första varvet men sen hittar du rytmen, men prova själv först utan barn.

2009-06-15 @ 23:14:57
Postat av: Thessan

Hugo å jag cyklade i lördags, han gillad det skarpt! Detta m cykling fixar du galant!

2009-06-16 @ 08:31:28
Postat av: suss

Ser mumsigt ut :)

2009-06-16 @ 09:12:14
URL: http://sussblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0