Dagen efter...

ja det har jag verkligen varit idag. Trots att jag inte dricker mycket så har det varit tungt idag. Måste vara åldern?

På tal om åldern gick jag hem när en tjej (ca 10-15 år åldre än jag) började dansa på bordet. Hon är frisör och ganska välkänd i byn. Då tyckte jag att detn blev pinsamt för det var mest nyblivna studenter ute. Varför är alltid tjejer i "medelåldern" värst? Eller de kanske inte är värst? Gubbsjuka gubbar är inte mycket bättre. En ville para ihop mig med både sig själv och hans son. (Han trodde först att jag var mycket yngre..) Men jag fick förklara att jag var lyckligt gift och inte intresserad av varken honom eller sonen.

Men vi hade en riktigt rolig kväll jag, Lollo och Brynja! Och Lollos Johan som jobbar där såg till att det aldrig var tomt på bordet. Louise stod för mycket av underhållningen när hon gick upp och tog över trubadurens mic. Så roligt!

Lite innan två försökte jag få med mig tjejerna hem, men det slutade med att jag fick lämna dem sittande i backen utanför Bryggan och gå hem själv. Jag har nog aldrig gått så fort från Lyckorna och upp för alla backar hem tidigare. Som tur var hade jag slängt ner Louises flippflopps i handväskan så jag slapp gå med kilklackarna hem.

Hm... måste kolla telefonen om jag har någon bild... Vänta.

Japp de här är de enda jag kan visa. ;-)



Brynja med den mycket goda "Kaffe Karlsson". 3 sådana gör nog sitt till för mitt mående idag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, det är så jävla tragiskt när övre medelåldern ska ut och härja. :-(

2009-06-07 @ 21:09:08
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Brynja

2009-06-07 @ 21:56:32
Postat av: Brynja

aj aj aj mitt huvud idag mår inge vidare....men jäkla vad roligt vi hade

2009-06-07 @ 21:58:04
Postat av: ida

haha.. inte helt svårt att lista ut vem bordsdansösen är heller :-)

Men sånt är alltid roande att titta på!



Verkar ha varit en helkväll! men är ledsen att jag missade att Lollo sjungit.... :-)

2009-06-08 @ 13:40:18
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Thessan

Verkar som om ni hade en lyckad kväll! QL QL, å ibland så får man ta smällarna efter en lyckad kväll:-) Hoppas shoppandet har gått bra!

2009-06-08 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0