Cykeltur

I eftermiddags cyklade jag och Elias bort till Lisa o Ludde. Så mysigt att cykla dit på grusvägen i solskenet. Först tittade vi på hästarna i hagen och sedan kom alla kossor på andra sidan. Mycket spännande tyckte Elias.

När vi svänger in till deras hus ropar Elias: Dudde! (Ludde)

Nu bara det bubblar ur ord, det är så härligt!

Nä nu ska jag se färdigt på DHW, sedan måste jag sova några timmar. Ska sätta klockan på 4.40 och åker härifrån kl 5.30. Vi är vara bra trötta efter de här dagarna. Men det ska bli så roligt!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ha det så himla roligt nu och jag ska hålla tummarna för att väderguden är med er!

KRam

2009-06-16 @ 23:38:54
Postat av: Thessan

Hoppas att ni har det toppen!!!

2009-06-17 @ 08:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0