Återfått några m2

Efter några år har vi fått tillbaka lite m2 i sovrummet. Byråar slipper stå knödda på varandra för nu har Elias flyttat hemifrån, in till det rosa rummet. Idag är första natten, vi får hoppas att det går bra. Undrar om jag kommer kunna sova, eller ligga och lyssna efter honom hela tiden?

Och mer plats i tvättstugan har det blivit med eftersom jag tog bort skötbädden där och tömde hans klädförråd i ett av skåpen för nu har vi det gamla skötbordet som tjejerna hade med tillhörande byrå.

I vecka får uppdraget bli att hitta nya tapeter, eller om det blir att måla om. Men först ska elektrikern ta bort det gamla proppskåpet där inne och sätta dit en nyare variant.

Ikväll ska jag lägga mig och läsa i sängen när man inte behöver ta hänsyn till en sovande Prins.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det blir ju en helt annan era i ens liv när smågosarna flyttar ut ur ens sovrum. Skön men märklig känsla. Som du säger så blir det nog märkligast för dig. För Elias går det nog hur bra som helst.

2009-06-21 @ 10:19:53
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0