Tidigt sänggående

Igår gick vi och la oss samtidigt som flickorna vid 20.30. Jocke hade satt upp tv´n på väggen och kopplat till datorn, så vi la oss för att titta på film. Vi började att se 2 min på Babel sedan kom Jocke på att han hade sett den. Letade efter en annan och det blev The longest yard, såg 2 min och sedan hade han sett den med. Satte på en som han absolut inte kunde ha sett (en riktig tjejjfilm) Knocked up, men efter 10 min kände han igen den med.
Eller spelade han bara för att få vända sig om och somna?

Jag såg ett tag och sedan orkade ögonen inte hålla sig uppe. Vaknade vid 00 och gick till E som ville ha välling och sedan var det bara att stänga av bruset.

Tänk vad lätt detr var för  några år sedan när det bara var att koppla in antennsladden, så hade man kanaler. Nu måste du ha en ny box för flera hundra i månaden för att kunna se tv.  Tvilling abonnemang via telia kunde vi visst inte få för vi bodde för långt från masten. (Vi har teliabox nere till tjejerna samt telefon och internet, där uppe har vi viasat som vi också betalar en massa för)

Nu ska jag göra mig, oss i ordning och sedan åka och leka hos Lisa och Ludde. Vi har saknat dem massor!! Först var vi sjuka, sedan har de varit bortresta så det var länge sedan. Dessutom kommer våra barndomsvänner Oscar o Therese dit och deras lilla Tristan som vi aldrig träffat. Ska bli så kul!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Idag åker vi till Stockholm :-D

2009-07-31 @ 10:49:27
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0