Sweet

Min make var riktigt risig i magen i morse så min plan att följa med Louise och tjejerna till S-sund fick ställas in. Men fram på dagen fick jag lust att åka ner och titta i Linns butik; Sweet eftersom hon skrivit att det skulle vara slutrea.

Jennie ringde och var på IKEA så hon blev avsläppt i Kungälv och Louise var sugen på att följa med trots tidigare utflykt på fm.

Hittade en massa fina kläder. En underbar klänning från Desigual, men den köpte jag inte då budgeten inte var den största. Men jag köpte att par jättesköna, coola jeans med jättehäng, och en väst och en klänning.

Var inne en snabb sväng på Småtufft med och hittade ett par sköna Nova star-mysbyxor till Elias. Och på Lindex har de fått in en hel kolletion med MUMIN-troll. Jag var såld! Han måste ju bejaka sitt finska arv. ;-) Han har ju inte mycket iof, men han är made i Finland ialla fall. Även om han är den enda som inte är född där. Så mumintroll ska han ha!



Så fint så.
När jag kom hem hade han lärt sig att säga Slatan. Han är en riktig papegoja nu och upprepar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0