hurra hurra!

Idag fyller kompisen Mathias 1 år. Herre vad fort tiden går. Stora kille nu, och snart kommer dessa två gossar hitta på en massa bus på området.



Jag fick kila upp och gratta honom ensam idag för igår em kräktes Elias. Vet inte vad detta är för knepig magsjuka. Alice kräktes en gång natten ons-tors sedan dess har ingen varit dålig. Och så kräktes E igår em och en gång till efter kvällvällingen.

Var lite ängslig i natt, men lugnade sig efter välling. (vägrade honom den först eftersom vi var rädda att den skulle komma upp igen) Han gav sig inte förrän han fick sin älskade Lälla.

Måste skriva upp alla hans ord nu snart, för de kommer i rasande fart nu. Han kan säga det mesta. Igår sa han många nya som tex: Fjäril, cykel o sopbil. Han är så rolig att lyssna på. I affären gjorde jag något och sa: Mamma är tokig! Ocj efter en stund hör man: "Toki, mamma toki"

Nu ska jag väcka honom sedan ska jag försöka fota altanen som är klar idag.


Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Usch det låter inte kul med magsjuker. De kan allt vara knepiga. Vi har haft upp till en vecka mellan de som insjuknat. Spännande med den nya altanen blev det bra eller??? Kanske skall ta en lekdag nån gång snart..



Lisa

2009-07-21 @ 22:28:14
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Tina

Sicken going=D

2009-07-22 @ 08:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0