Frisören

Idag blir det inte stranden för mig utan ett besök hos frisören. Som vanligt funderar jag på om det blir ny frisyr eller bara fräscha till det. Beslutsångest!

Sedan kommer Jockes lillebror + fru hit från Nyköping så de ska kanske grilla lite luch och hinna med ett bad och i em kommer hela familjen Jensen. (storebror med familj och mamma o pappa så det blir mycket folk.) Då ska det grillas, ätas och umgås. Bröderna har visst planer på att hinna med korthålsbanan på golfen med.
(min man är världens tidsoptimist!)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte tro på det jag läste nyss... Att du har badat flera ggr å att du tycker att det e varmt i vattnet!!!! Kokar det i Ljungskile eller har du varit ute för mkt så att du har fått solsting??? Vi var å badade igår å jag höll på att inte få med mig H hem, det märks att han har att brås på :-). Han trivdes så bra där ute i böljan med armkuddarna på. Han sprattlar i väg å trivs som fisken i vattnet :-)

2009-07-03 @ 13:24:52
Postat av: Thessan

Väntar på att få se resultatet!!!

2009-07-03 @ 19:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0