Bad

Idag har vi varit på stranden  9.15-15 jag barnen och Linnéas kompis Moa.
En riktigt skön dag med mycket bad för det är kanonvarmt i vattnet! (det trodde ni aldrig att jag min badkruka skulle säga redan 2 juli!)
Och jag har badat mycket idag med och det måste vara minst 22 grader.

Hemma var det bra att packa upp, tvätta och laga mat. Sedan åkte Linnéa med Moa hem vid 17-tiden och Alice och Elias fick vatten i babybaljan på balkongen där de lekte...



Det började lite fint med vattenlek men efter ett tag tokskrattade de och hällde massa vatten över sig!


Svala och sköna blev de. Nu är det snart läggdags för dessa små godingar. Själv ska jag ta mig ett glas kallt vitt vin ikväll tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Carin

Gör som jag, ordna en grupp under dina favoriter kategori blogg, där ligger alla mina bloggar som jag hälsar på, bla din. Du vet ju hur dte känns när man känner sig ensam på bloggen... Tack för din påhälsning... Go stund de hade på balkongen... ;)

2009-07-02 @ 19:51:47
URL: http://tatan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Känner igen Alices klänning! Kolla in min blogg så får du se. :-)

2009-07-05 @ 23:27:33
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0