Äntligen!

Som julafton här hemma nu. Jag sitter och läser manualer medan batteriet laddas. Kan knappt bärga mig!

Som en extra överraskning kom maken hem med en annan kamera än den jag hade ställt in mig på. Modellen värre. Eller bättre ska man väl säga. :)

När jag får kläm på allt ska ni få se mycket fina bilder mina vänner. För bra motiv finns det ialla fall gott om i min närhet.

This is the one.


Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på medan mannen packar upp den nya tvn med. Fast jag tar nog med mig datorn ner.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Anna T

En kanon kamera, har själv den :)Åh vad kul du kommer ha med din nya kamera. Lycka till med allt fotande!

Kram

2009-07-27 @ 23:32:52
Postat av: Angelica

Go morgon! I natt har jag lekt med dig hela natten känns det som. Jag har varit hemma hos dig och fikat och sen hjälpte jag dig och din vän som ska gifta sig med en massa förberedelser inför bröllopet. :-D

2009-07-28 @ 08:05:02
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0