Slappardag

Ja det har vi idag, eller jag ialla fall. Joakim och tjejerna har varit och ridit. Jag passar på att bara skrota runt i min nya mysdress. En röd i velour. Väldigt skönt med en sån dag.

Lollo och Mathias kom på en kopp kaffe annars är det bara tvätt och matlagning som står på schemat idag. Jo, städa bort julen började jag med igår och idag ryker det sista. Kanske behåller stjärnorna i fönstret ett tag till?

Maten kokar idag blir det ugnstekt falukorv med grönsaker och potatismos.  Gott!
Övriga i familje (förutom E som sover på balkongen) är och handlar lördagsgodis. Känner för en film i kväll. Undrar om det går något bra på tv.

Känns verkligen som om det är söndag idag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

idag kommer deuce bigalow på trean,har hört att den är rolig.Det var ett tips från mig iallafall.Mvh Angelica

2009-01-03 @ 19:16:08
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0