Shoppat

Det blev en tur till Stenungsund i alla fall. Mamma ringde vid 14 och frågade om jag skulle med. Elias hade precis somnat så jag lämnade honom i vagnen till Grillgänget på ängen och åkte med.

Bytte fleecetröjan med en större storlek och hittade givetvis lite annat som inte gick att motstå! Jag förklarar det med och ursäktar mig själv med att han inte alls får så mycket kläder. Inte i närheten mot vad man shoppade söta flickkläder när tjejerna var små. Så det så!



Body och byxor i fina färger!


Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Gott nytt år på er.. Har ni haft det bra i Stockholm??? Vi gör inte så mycket på dagarna här så vi kan höras om lek. Saga har allt frågat en efter Linnea också. Så det kan vara bra att de får ses. Föresten är det ridning i morgon????



Mäånga kramar fam Hanfelt

2009-01-02 @ 22:41:50
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Angelica

Åh, fina kläder!

2009-01-03 @ 09:16:04
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0