Linser


Idag har jag varit och provat linser. Fan vad svårt det var då!

Dessutom är mina ögon lite irriterade just nu. Hon såg på undersökningen att jag ahde ett skav på ena ögat och jag tror att det beror på att jag har något i ögonen, Elias är röd och lite kladdig. Det är ingen infektion men säker en vanlig virus/förkylning i ögat.

Ialla fall ska ja låta det läka lite innan jag använder dem. Sedan ska jag prova i ett tag och se hur de funkar.

Jag har ialla fall börjat inse att jag måste ha glsaögonen varje dag nu för tiden och jag gillar det inte riktigt, så linser at varva med skulle vara kanon!!

Kolla på den här bilden på tal om brillor!



Jag fick i uppdrag av Linnéa att kolla glasögon åt henne. Det är hennes största önskan just nu, ett par egna glasögon!!
695 kr skulle det kosta med vanliga oslipade glas. Hon tycker att det är jättesnyggt med glasögon och jag kan tycka att det är väl en jättebra grej att hon vill ha det.  Men Jocke tycker väl att det är vääääääääääldigt onödigt. Vi får se!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknade dig på gympan igår :)

2009-01-27 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0