hundvalp

Ja jag har gått och dagdrömt och längtat efter en hundvalp i flera dagar. Undrar varför för det kommer nog aldrig bli en hundvalp här hemma. Men tänk  vad mysigt med en hund!

Iså fall ska det vara en liten hund. Den ska vara barnvänlig.
En gång när vi bodde i Sthlm såg jag något utanför fönstret. Jag kunde inte bli klok på VAD det var. Kanin eller hund eller VAD? Så vi var tvungna att gå ut och kolla och det var en liten hundvalp. Den sötaste jag någonsin sett. Sedan dess har jag sagt att en sådan ska jag ha OM jag ska ha hund.



Men vi ska inte ha någon.
Jocke ropar i bakgrunden: "Glöm det!!"

*svoppsvissdiss*
Glömt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Dom är allt goa, men det är mycket jobb. Däremot kräver ju en liten hund OFTAST inte lika mycket som en stor, men det är ändå en hel del att göra. Men såååå SÖTA!! =)

2009-01-12 @ 08:18:29
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: lollo

hej gumman ... ursöta är dom , jag vill oxå ha en men jag vill ju inte ha allt jobb ;)) ska vi ta en liten fika i e.m ?

2009-01-12 @ 10:15:30
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Thessan

Hade oxå gärna haft hund men d funkar inte när flra av Hugos kusiner e allergiska. Tur man har vänner med hund så man kan gå dit å fylla upp hundstapeln ibland:-)

2009-01-12 @ 11:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0