Hej på dig du!

Är du vaken?

Jag har haft lite fredagsmys med tjejerna till Lets Dance. Men nu sover de gott allihopa. Alice och Linnéa har hela veckan planerat att de ska sova i sitt Pippi-tält och vi har sagt att det är ok nu när det är helg. Undrar om de fixar en natt där? De kan inte ligga raka ens.



Men visst ser det mysigt ut?

Igår gick Linnéa i sömnen. Det har hänt någon gång förrut. Hon kom upp och såg konstig ut i blicken och gick bort mot ytterdörren och sa typ: "Jag ska bara byta om." Pratade med henne lite och hon svarade på en del men lite frånvarande och rolig var hon.;-) Fick ialla fall ner henne i sängen smärtfritt. Tokunge!

Så vem åker ur Lets dance ikväll? Jag hoppas att Kitty åker. Jag gillar henne inte. Eller den äldre tantan Eliasabeth? Synd på hennes mysiga partner bara. Jag gillar Tobias.
Annars är nog Maggan en favorit i år och Nicke kanske. Han är en mysig prick. Men framför allt är Laila superduktig!

Kommentarer
Postat av: Lena

Supermysigt ser det ut men man kan inte trycka på bilderna så att dom blir större =( Kommer bara till "page can not be found" Sötungar =)

2009-01-16 @ 22:53:11
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Lena

Mina kommentarer syns ju inte =( Kanske kommer in senare??



Förresten så kan du gärna ändra min länk till den nya adressen och även prenumerera på den nya =) Tänker behålla den!!



www.minaunderverk-lena.blogspot.com



Skönt att du känner dig lite bättre nu gumman!! Kramar Lena.

2009-01-16 @ 22:58:21
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Angelica

Helt rätt kärring åkte igår tycker jag!

2009-01-17 @ 07:36:54
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0