Anta utmaningen!

Jag gjorde det, gör det du med.

1. När ljög du senast? Kan inte komma ihåg. Jag ljuger inte, men kanske en vit lögn någon gång...
2. Har du någonsin stulit? Ja, en gång i ungdommen,åkte dit så det visslade med! Tack o lov.
3. Har du någonsin flirtat med din bästa väns kille/man? Nono.
4. När gjorde du något riktigt dumt senast? Det vet jag faktiskt inte...
5. Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? Ja absolut, de e ingen brådska. Det var Kacki som slängde ut en intresseförfrågan.
6. Vad stod det i ditt skickade sms? Låter kul. Kan vi prata om det när J kommer hem?
7. Har du kissat på dig någon gång? Ja
8. Vad gör dig RIKTIGT generad? hm vet inte.
9. Är du emot någon religion isåfall varför? Jo jag har nog någon relion jag är emot. Men orkar inte förklara.
10. Är du beroende utav något isåfall vad?Nej och det är så skönt!! Har varit fast i nikotinträsket i många år, men har varit rökfri i herregud snart två år!!
11. Har du tagit knark någon gång? Aldrig!
12. Vad tycker du om knark? Usch.
13. Vad attraherar dig? Omtänksamhet, snälla ögon, fin mun, och starka armar!! Det finns en hel del mer, men framförallt så ska det vara en personlighet som stämmer överens med min...
14. Vad tycker du är sexigt på dig själv? Det var ett tag sedan jag såg något sexigt på mig.
15. Om du fick en gratis operation skulle du ta den då? Ja det skulle jag säkert göra, vet inte.
16. Kan du dö för någon människa? Ja mina barn.

Utmanar er andra som läser!

Dessutom blir jag väldigt glad om ni skriver en kommentar. Är dåligt med kommentarer :-(

Kommentarer
Postat av: carina

Ville bara säga att jag läser här ofta men är lite dålig på att kommentera! Du har en mysig blogg att läsa:)

2009-01-03 @ 21:48:07
URL: http://www.carinasliv.blogspot.com
Postat av: Frida

Carina: Kul med lite nya besökare, eller nya för mig. ;-) Jättekul att du läser min blogg.

2009-01-03 @ 21:54:00
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Carin

Kom in o kommentera själv då...VA!!!! ;o)

2009-01-04 @ 17:38:38
URL: http://www.nogg.se/tiora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0