Åååå jag gillar!

Satte på tvn när jag kokat kaffe och satte mig på golvet med E som lekte och hamnade framför min favoritserie;
 Lilla huset på prärien!!
Jag älskar den! Sedan första gången jag såg den blev jag fast. Då var jag nog inte gammal. Läste boken med. Så där satt jag och hade riktigt mysigt på morgonkvisten och hade en förhoppning om att den sänds varje dag vid samma tid, då skulle tom jag tycka att det var ok att gå upp kl 7. Jag hade säkert kunnat ställa klockan. Men efter lite undersökning nu så är det bara lördagar och söndagar! Fan.

Joakim fastande också de sista minuterna och hade nog en tår i ögat. (Han är känslig min man. När det handlar om fina barn...)

Den är så där riktigt myyyyyyyyyysig den serien.
Och så får man följa dom så länge. Lilla Laura.... ;-)

Kommentarer
Postat av: lollo

den är underbar. jag såg den både igår o idag . berättade för j att jag suttit o lipat här på morran...haha helt klart en favorit . M har feber igen.... vc imorgon o fram med höga rösten , nu måste de kolla han noga

2009-01-04 @ 17:54:40
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Tina

Den såg jag med när jag var liten, jättemysig serie.

2009-01-05 @ 09:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0