Utveckling

Ja det går ju framåt med utvecklingen för Elias. För min egen skull skriver jag in det med jämna mellanrum här för att jag själv ska ha lite koll. Med tjejerna skrev jag mer, så med lilleman får jag lägga in det i bloggen istället.
Men jag är dålig på det....

Han är väldigt duktig på att härma ljud och ord. Det "senaste" är djurläten.
* Han härmar; kossan, katten, hunden och hästen.
* Luktar på blommor.

Ord:
* Mamma
* pappa
* Nana= välling/
* Babaa= Laban(snutten)
* Täda= Städa (dammsugaren som han älskar!)

Kommentarer
Postat av: Tina

Klistrar in mitt svar till dig här med=)



Givetvis vill jag svara=) Har gjort det förut med men då kanske du inte sett.:) Jag jobbar nu på Monalisas borta vid OK på strömstadsvägen. har jobbat där från och till i 10 år..

Tröttnade på jobbet jag hade innan jag blev gravid med Leia, då plockade jag varor i olika butiker. DEt var ganska ensamt och tungt jobb, även fast det hade många fördelar oxå:) Men så är det väl med dem flesta jobb=)

2009-02-01 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0