Räddaren i nöden

Jag måste rekomndera världens bästa kräm/gel/salva som finns!! CERIDAL heter den.

Mina händer är så glada nu. De har varit fruktansvärt torra och sköra och börjat självspricka och göra ont, så här om dagen gick jag till apoteket och bad om hjälp! Och tanten visste med en gång vad jag skulle ha!!

Den här är underbar och kan användas till SÅ MYCKET. Ett måste hos er alla med barn med torra nariga vinterkinder, torra partier eller röda barnstjärtar.... Och så mycket mer eftersom den inte innehåller en massa konstigheter eller vatten.

Läs med HÄR.


Kommentarer
Postat av: Tina

Den ska jag testa, jag har jätteproblem med mina händer. Speciellt när jag är i vatten och värme hela tiden nu när jag jobbar.Tack för tipset!

2009-02-05 @ 08:12:08
Postat av: Linda Hellberg

Tack för tipset!! Filippas kinder är torra och röda... och man vågar ju inte smörja med vad som helst när det är kallt...

kram

2009-02-05 @ 15:59:25
Postat av: Maria

Jag har använt repair på Sebastian men får ta och prova denna oxå. Vilket bra tips! kram

2009-02-08 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0