Goder afton!

Sitter och funderar på om jag ska gå och lägga mig. Eller kanske fastnar framför "Plastikoperationer; Före o efter" på tv4 Fakta? ;-)

Jag ska ju ta bort lite prickar från mig imorgon, så håll tummarna att det inte gör ont.  Och att det såklart blir fint efteråt!
Är det någon som tagit leverfläckar med laser som kan tala om om det gör ont, får man bedövning, går det fort, läker det fort osv. Jag vet ingenting.

Hade tänkt att jag skulle hinna med en promenad på morgonen men kom på att Linnéa ska till tandläkaren, min bil ska till verkstaden, Jockes pappa ska hämtas (barnvakten för 1 av 3 barn), Alice ska lämnas hos kompisen Nora. Detta innan vi ska åka. Kl 13 ska jag vara där och jag har ingen aning om var det är. Trollhättan är inte riktigt min stad om man säger så.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Den pajen är jag ledsen att jag missade :)

Förstår hur du menar med att ha familjen nära. Är så glad att bo här igen (självklart saknar jag LA och hade kunnat tänka mig att bo där några månader då och då), men att ha familjen så nära är guld värt.

Tesan tog ju bort lever fläckar i ansiktet och hon har ju inga ärr som jag märkt. Jag håller tummar och tår, är säker på att det kommer gå kanon fint!

2009-02-26 @ 22:00:17
Postat av: Tina

Går säkert kalasbra=)

Jag hittar heller inte i Trollhättan..:(

2009-02-26 @ 23:21:16
Postat av: suss

lycka till me "prickborttagningen" kommer säkert gå bra! bra tips med regnoverallen, ska satsa på det till hösten!

2009-02-27 @ 07:13:28
URL: http://sussblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Varmt Lycka Till!!

2009-02-27 @ 11:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0