Dagens siffror

Idag var det tidig promenad men det är det verkligen värt. Så skönt att starta dagen så. Jag kan säga att innan vi började gå kunde jag inte förstå de som gick ut och gick och tyckte att de var så löjliga och käcka när de sa hur skööööönt det var!

Men det är det faktisk. Man får så mycket energi och tar itu med starten av dagen och blir vädligt effektiv. Testa!

Vi har lite rutin på att gå förbi Lisa på Skafteröd och den vägen nu så blev det idag med. Vilket ger väldigt samma siffror då med såklart. Men det är perfekt när man vet att det tar precis 65 minuter. :-)

steg: 7505
km:
 5,25
kcal: 304,8

Barnen är med Joakim på någon fotbollsaktivitet i tennishallen och jag ska väcka E så vi kan åka till min mormor och morfar en stund. Sedan har Joakim grill-tajm här ute vid ca kl 13. :-)

See you!

Kommentarer
Postat av: lollo

å ja e glad i dig !! tack för den gulliga kommentaren, hoppas ni aldrig flyttar !! va ska vi göra då ?? kram

2009-02-18 @ 19:01:21
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0