Blir så glad!

Tänk vad roligt att se vad många ni är som har skrivit i inlägget nere om vilka ni är! Verkligen roligt att se att det finns så många som faktiskt följer min blogg.  :-) Man tackar.

Jag har varit riktigt irriterad över att jag inte tog med mig min älskade stegräknare när vi var på shopping idag för det kan inte vara lite man går! Och det känns i fötterna ska jag säga. Det riktigt värker i dem.
Ska verkligen försöka att lägga mig snart för imorgon startar en ny vecka. Och den drar igång med en morgon promenad med Louise. Ska se om vi kanske kan dra med Lisa i farten med. Om hon inte ska packa med Ida, så har hon inga giltiga undanflykter!

Sportlovet är slut och de har haft ett toppenlov tror jag. Snö och roliga utelekar dagarna i ända. Vattenpalatset, LekoBuslandet och Bio har de också hunnit med. Inte dåligt vill jag säga...

Och Alice börjar dagis med en glugg i munnen. Den andra tanden är helt vansinnigt lös och jag klarar inte av att titta på eländet. Joakim ville hjälpa henne att dra ut den igår, men det gick inte. Får nog skicka upp henne till Louise imorgon för där går det mycket bättre. "Det gör inte ont när Louisegör det!"

Vad har jag för planer i veckan då?
Hmmmm......
* Försöka få till 3-5 promenader.
* Måndag: Inga planer.
* Tisdag:   Optikern, samt mathandling.
* Onsdag: No plans
* Torsdag: Inga planer då heller. Kanske möte med samfälligheten om J är hemma. Kanske homeparty hos Lisa H?
* Fredag:  Tandläkaren med Linnéa kl 8.00. Till Trollhättan och skönhetsoperera mig.

Ni då? :-)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej! ja jag läser också din blogg, ibland flera ggr om dan, hamna här via Carin som jag har jobbat med, du skriver bra och det är sant som man säger man tycker man känner familjen till slut och gläds och är bekymrad med dom jag tycker du är duktig med dina promenader varenda dag önskar att jag var lika duktig i min nya tillvaro som pensionär men det är som man säger svårt att få tiden att räcka till, HI HI! sover nog för länge. Ha en bra vecka, kram.

2009-02-23 @ 10:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0