Mellandagsrean

Ja idag åkte jag och min goda vän Jeanette ner till Gbg för att fynda på rean. Jag gick ut väldigt lugnt och hängde tillbaka allt jag hittade, sedan åt vi god pizza på en mysig liten Italiensk resturant och efter det hamnade vi inne på en härlig butik som hette Kålle o Ada. Där var det Odd Molly och REA!!

Hittade massor med fina kläder jag skulle vilja ha men fastnade för två och velade fram och tillbaka vilken jag skulle välja. Hade fått ett litet bidrag från mormor men två var ändå för mycket. Men efter lite överläggning med hemmafronten, jag ringde för att fråga vilken han tyckte; blus eller klänning. Så tyckte han som jag att jag skulle ta båda. ;) Som en födelsedagspresent från honom. Toppen!

Dessa två fick alltså följa med hem.

Och denna...


Sedan blev det faktiskt inte så mycket mer shoppat. Vi fyllde kvoten där. ;)
Men en mycket mysig dag har vi haft.

Kommentarer
Postat av: Ida

Grymt fina tröjor frida!!! Jag ångrar att jag såg filmen.... Usch.. Kan säga att både jag och herr thylen storbölade i soffan!!

2009-12-27 @ 22:55:52
URL: http://Www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Carin

Underbara Molly!!! Diggar!

2009-12-28 @ 13:20:08
Postat av: Therese W

Älskar Odd Molly!!! Snäll man du har;) Du kommer bli så söt i dessa! :) Kram

2009-12-28 @ 18:32:51
Postat av: Angelica

Åhhh! Fina!!

2009-12-28 @ 22:05:01
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0