Hejhopp!

Vilken konstig dag.

Var riktigt laddad för att hitta på något idag, men kunde inte riktigt hitta på något vettigt att göra så här 2 dagar innan jul. Så vi planerade att åka till joakims mamma med julklappen och hälsa på lite eftersom vi inte ses på julafton. Men när vi var klara med morgonbestyren pratade J med henne och hon var inte alls bra. Har börjat med något nytt morfin för smärtorna som tydligen ger en massa jobbiga biverkningar. Så istället fick jag klätt på barnen och så åkte vi lite pulka.

Men hela dagen har jag varit rastlös och uttråkad. Men som tur var fick vi ett litet avbrott med lite julklappsbyte hemmas hos Louise, sedan lagade min man mat och bror min kom. Joakim fick för sig att han ville köpa mer julklappar så han och Linnéa gav sig ut till Torp och de har inte kommit hem ännu. Det är nog några fler ute tror jag. ;)

Och till min stora lycka har snön börjat falla igen! Wiiiiiiiiie!!

Imorgon ska vi träffa en massa goa vänner ute på golfbanan och åka pulka i stora backen. Med korvgrillning, varm obpy och allt som hör till. En mysig dag väntar!

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Låter trevligt mina tjejer kanske kommer dit en sväng med mormor med för jag har igen bil så tyvär är inte jag med. Åk på och njut av korven..

God jul om vi inte ses innan. Tack för det fina julkortet söta små tomtar...



Lisa med familj

2009-12-22 @ 20:10:29
URL: http://liam.ronaldblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0