Fullt upp!

Idag är det fullt upp här hemma. Vi har varit på Lje julmarknad. Den var inte mycket att hänga i granen precis. Men barnen skulle rida ett varv på hästarna; 15 kr för 20 meter.

Hem och lagade lunch, Jocke körde Alice på kalas, han vidare till Torp för mathandling, jag har städat här uppe och gjort Rocky road och nu tar jag en snabb paus med kaffe och tårta som Lisa var här med igår.

Vid 15 ska Alice och Linnéa hämtas, jag ska köra barnen till mormor o morfar, Jocke får hem en halv gris som ska paketeras och frysas. Sedan ska vi umgås med goda vänner och gå på lite party. :)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad mysigt ni ska ha det, själv tar jag hand om en nyopererad man och bara tar det lugnt, ska äta lite gott och se om vi vinner på v-75 man kan ju alltid hoppas. Ha en trevlig helg.

2009-12-12 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0