Drömmar

Godmorgon. Idag var jag riktigt slö när jag vaknade. Ville inte alls gå upp och gjorde ett litet försök att sätta på tvn i sovrummet, men inget gick rätt. Kontroller tappades in under sängen och kortet satt fel. Ja inget funkade så det var lika bra att pallra sig upp och få lite kaffe i kroppen.

Jag sover inte helt bra. Eller sover gör jag, men det är drömmarna som stör mig. Jag drömmer hela nätterna och det känns så intensivt, som om jag inte får vila ut, det går massa med kraft till drömmarna och sedan ligger jag och funderar på vad det är för drömmar och varför jag drömmer dem. Lite jobbigt faktiskt. Men jag hittade en bra artikel som var läsvärd.

Idag står det fika hos Angela på schemat. Det var länge sedan vi fick ihop en träff nu, så det ska bli roligt även om många jobbar. Jocke och flickorna åker nog till badhuset.

Vad hittar ni på?

Kommentarer
Postat av: Tina

Men gud vad lustigt, jag skrev också ett inlägg om just drömmar..=)



Idag ska vi åka pulka med Jennie och Wille, ska bli riktigt skoj.

2009-12-30 @ 08:59:25
Postat av: ida

Badhuset! Åh vad roligt!! Vill åka till badpaatset snart med lillan men har inte vart där sen jag var liten typ :-) Så vet inte om det är anpassat för små?



Ha det så mysigt hos Angela! Här blir det frukost och sen ut i snön!

2009-12-30 @ 09:19:57
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: lisa hanfelt

Vet ej ennu vad dagen har att erbjuda men först n god frukost och sen får vi se vart det tar vägen...



Ha en bra dag Lisa

2009-12-30 @ 09:24:26
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: ida

Vad jobbigt med drömmar förresten. Är det mardrömmar då typ?

2009-12-30 @ 09:26:21
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Carin

Jag drömmer också massor, förstår verkligen känslan med att energin går åt i drömmen, jag kan också vakna och känna mig helt slut och förvirrad! Inatt drömde jag att Micke va skitdum mot mig så jag vaknade o låg och hoppades på att han INTE skulle vakna för jag va såå arg..hihi

2009-12-30 @ 10:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0