Dan före dan!

Nu börjar julens förväntningar göra sig påminda. :)

Jag blir som ett barn och älskar julen! Och mycket bättre än så här blir det verkligen inte. Massor med nysnö och en vit jul! Det hör inte till vanligheterna. DÅ måste man ta till vara det och packa för pulkaåk. Och idag åkte vi till stora backen med en massa goa vänner. Grillade korv och åkte! Många vänner hoppade tyvärr av, det hade varir roligt att ha alla nära och kära runt sig så här innan jul.

Men ialla fall blev det en riktigt lyckad förmiddag. Nu pysslar tjejerna med julklappstillverkning, Elias sover gott i sin säng, Jocke är ute och joggar/pulsar och jag lyssnar på julmusig och tar en kopp kaffe. Vi har läget under kontroll så idag blir det bara glögg och mys för hela slanten.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Therese

Har än så länge klarat av pulkaåkning och snöskottning. Nu är det dags för lunch och sedan ska jag städa klart det sista inför imorgon och göra julskinkan. Ikväll kommer resten av tomtarna fram också.



Ha en God Jul!

2009-12-23 @ 12:45:37
Postat av: Jennie

Här är det lugna gatan. Wille sover och jag har fixat julkläder till honom. Men nu ska han snart upp och vi ska träffa Leia och Tina för lite pulkaåkning. God Jul/ Jennie

2009-12-23 @ 14:05:59
URL: http://willebusdesign.blogspot.com
Postat av: ida

Ja det var sköj! Synd bara att jag skulle hem!!! Men den stund vi var där var kul!!!!!

2009-12-23 @ 16:37:34
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0