Bästa julgodiset.

Nu ska jag summera mitt julgodis detta året. Kan hända att jag testar något mer. Men vinnaren av årets julgodis alla kategorier är..........

WIENERNOUGATEN!

Den är så god att man inte kan låta den vara där den står i kylskåpet. Jocke är där och nallar han med och säger varje gång: -Har jag sagt att de här är riktigt goda?

Så årets lista blir så här.

1. Wienernougat
2. Rocky road
3. Chokladkolan
4. Smörkolan naturell
5. Pepparkakskola


Några som hamnade utanför listan i år blir både Mozartkulorna och snöbollarna för jag tappade lusten efter ett par stycken och ORKADE inte rulla, doppa och pilla med dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go morron!! ja jag kan hålla med om wienernougaten....har själv gjort dom.Sen hallonkola..mumms! och liten cholkadpralin. risgodis som e kola seg.



Chokladpralin måste du testa..farligt god!!

rulla en liten boll av nougat lägg i ischoklad form.

smält vit choklad och häll i formarna låt stelna....mumma mumma!!!!



Ca:40st



ca 100g nougat

200g vitchoklad

2009-12-18 @ 08:40:47
Postat av: jessica

mitt inlägg om chokladpralin!!!

2009-12-18 @ 08:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0