"Åka buss, åka buss!"

När Elias sov bakade jag en kaka. Som jag såklart ville bjuda någon på. Elias vaknade så kom jag på att vi kunde ta bussen till mamma som var ledig och hade kommit hem ifrån IKEA.

Elias vill ju alltid åka buss, men det blir inte av. Men idag i snökaoset tog Jocke min bil så idag fanns tillfället. Packade ner de varma kakorna, paltade på oss och gick bort till busshållsplatsen.

7 minuters total lycka för Elias. "Åka buss, åka buss mommo!" 

Var där ute och fikade och mös i några timmar sedan hämtade J upp oss. Linnéa blev kvar där och Jocke åkte vidare till David som fyller och ska ha lite killar över. Så nu blir det fredagmys för Isse och mig. Fast hon ser lite trött ut, så vi kanske lägger oss i sängen istället.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0