Åååå så gott!

Nu har jag satt mig framför dator med en god vört-macka med rödbetsallad och nylagade köttbullar på. Till det en stor kopp kaffe!
Det bästa är att jag har städat in mig här så jag får sitta stilla i några min medan golvet torkar. ;)

Har varit ruskigt effektiv idag. Måste vara solen, kylan och snön som gjort underverk med orken. Eller kanske den långa kvällspromenaden vi tog i går kväll i snöstorm?


På förmiddagen hann jag med att åka ner till skolan för att leta kvarglömda kläder hos Alice. Inte mindre än 3 par termobyxor saknas. Handlade inför kvällen på Ica och sedan var vi ute med pulkan jag och Elias + vänner. Han älskar att åka pulka och jag blir som ett barn på nytt med all snö! Önskar att det får vara så här nu ett tag. För idag börjar jullovet! Flickorna ser nog fram emot lite pulkaåk när de kommer hem idag.

Kommentarer
Postat av: ida Thylén

Ja det var ju meningen att vi skulle varit med men jag å Nellie vaknade ju så sent, och innan vi skulle äta frukost och dona så klockan ahde blivit mer än 10... :-)

Får bli en annan dag!



Kommer ni över på pizza ikväll?

2009-12-18 @ 13:59:04
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0