Madonna

Dagen efter bröllopet var man lite seg i kroppen, men det var Madonna-kväll! Så jag och Louise åkte ner till Gbg efter att ha hämtat upp några andra tjejer. Vi hade bokat bort på en mysig Italiensk resturante där vi blev sittande i några timmar. Vi hade hört att hon startade sent dagen innan så vi stressade inte utan var där lite innan kl 22, vilket var lagom.

Hon är ju helt fantastiskt! Vilken form hon är i gamla människan. Nu har jag satt mitt mål att se ut som henne om 20 år. ;)

Det var en otrolig show, men jag tycker att det blev lite för mycket rave-sound över det hela. Jag gillar ju bäst de gamla góa låtarna! Men det var helt klart värt det. Vi hade underhållning på hög nivå av ett fint killpar som dansade som tokiga hela tiden. De var underhållning på hög nivå. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det detta par? http://rikenberg.blogg.se



/Angelica

2009-08-11 @ 14:28:05
Postat av: Carin

Grymt!! Skitmånga man hörde som skulle dit, träffade du på ngn tro? hehe Men som sagt en sådan kropp vid 50 jaa...

2009-08-11 @ 14:56:12
URL: http://tatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0