Lindex

Tog en snabb sväng till lindex eftersom jag hde fått rabatt som snart går ut, då måste man ju kolla?

Finns en massa snyggt där nu. Det går i perioder, och nu fanns det hur mycket som helst. Skulle kunna handla en helt ny garderob där. Mycket i min smak. Detta blev det idag.
Lindex Shop Online - Leggings
Skulle visa klänningen med, men den finns inte på hemsidan och inte heller skjortklänningen.  Så det blev ett tråkigt inlägg med snygga leggings ialla fall. ;) Men Kolla in de här snygga väskorna. Skulle vilja ha allihop!
Lindex Shop Online - VäskaLindex Shop Online - Väska
  Lindex Shop Online - Väska
Klänningen jag köpte är med samma nitar som väska nr 2.
De här örhängena stog jag med länge men hängde tillbaka när jag kom till kassan. Vet inte varför jag gjorde det för jag ångrar mig. Men tyckte väl att jag så sällan använder snygg-örhängen. Men så snygga! Lindex Shop Online - Örhängen
Jaja,  tänk om man kunde livnära sig på shopping. Det hade variit roligt!

På måndag ska jag ta nya tag och börja med promenaderna igen. Nu bara måste det blir slut på ursäkterna.

Nu blir det sängen och en film eller tidning. Ville testa det här med ljudbok, men risken är väl att man somnar med en gång?

Kommentarer
Postat av: Carin

Va oxå på lindex idag o stod o nöp i ett par "kostymbrallor" med matchande väst, riktigt fint, 700 kr, nja fick vänta.. kanske ska landa i nya vikten först... håller mig till billigare plagg under förändringen..;)

2009-08-28 @ 22:24:31
URL: http://tatan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kul med shopping! Själv har jag ingen ork att ta mig ut till nån affär ens...

2009-08-29 @ 10:04:59
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0