Fullt upp

Jag har haft mycket att göra den sista tiden och det ar bara inte funnits plats för bloggen. Det blir nog bättre snart.

Jag och Lisa ska vara lite av toastmadame på bröllopet på lördag, så det är lite planering och annat som rör det. Har haft ett projekt som jag har knepat o knåpat med i vecka, men som nu är kalrt och det blev toppen, så nu kan jag stryka det ifrån listan.
Nu närmar det sig! Tror att brudparet har lite mysor i brallan där borta. ;)

Vi åkte till Ullared i tisdags lite impulsivt. Mamma och min svägerska (låter vuxet) Brynja frågade om jag ville med och så åkte Jennie med också. Så det blev en heldag shopping. Åkte kl 18 och var tillbaka ca 12 timmar senare. Allt är ju så billigt, så manm handlar hur mycket som helst och i slutändan blir ju räkningen dyr. Men man får ju mycket för pengarna.

Fint väder har vi fått nu med. Lite väl sent kanske, men underbart gott!

Nu är det en liten trött kille som står här o grinar. Får återkomma.

Kommentarer
Postat av: lollo

vad har du för kuckilurerier för dig ;))

2009-08-06 @ 21:23:16
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Carin

Vilket va ditt bästa inköp? FOTA??

2009-08-07 @ 16:51:25
URL: http://tatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0