Dagen efter

Det var en riktigt rolig kväll igår. Vi hade mysigt hemma hos Ida o David innan Lyckorna och där nere var det full fart. Bra musik och trevliga människor. Lite väl starka drinkar bara. ;) Louises Johan var i baren och han snålade inte direkt.

En riktigt kul kväll och jag snurrade in hemma kl 2.30 och somnade som en stock. Hela förmiddagen var ingen rolig tid, men jag hämtade mig vid lunchtid och fick dammsugit, duschat och vaknat till lite. Sedan kom Louise som en räddande ängel och bjöd in mig och barnen på middag senare och det var så gott med mat.

Eftermiddagen spenderade vi på lekplatsen med barnen.

Nu sitter jag och väntar på att Jocke ska komma hem med hamburgare. Han har spelat match.

Imorgon börjar det nya livet. Igen.

Kommentarer
Postat av: Brynja

Jag har en HEL del schyssta bilder på "Gylfe" och Frida med deras favvodrink i handen, rosa pantern, denna drink betygsattes med "4 öppna gylfar" av 5 möjliga...de e inte dumt det! haha....för jäkla skoj va det!

2009-08-31 @ 08:28:09
Postat av: Frida

Ja just det!! Det betyget är hur bra som helst. "4 av 5 öppna gylfar" Gylfe är en rolig kille. :)

2009-08-31 @ 10:06:54
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Maggan

Vad hände med frisyren? du måste visa, är så nyfiken. stor kram!

2009-08-31 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0