Snuvigt

Nu har lille killen fått en förkylning och snorar som bara den. Stackarn.
Men det klart, de ska visst ha 10 förkylningar om året de första åren. Och det betyder ju i stort sett en gång i månaden. Och vi har ju varit ganska förskonade. Men allt kommer ju på samma gång alltid. Tänder och så med.

Inatt vi jag sova lite. Tack.

Imorgon får nog Elias hoppa över Emaus. Tror väl inte egentligen att det blir värre, men jag vill att han ska få chans att kurera sig lite i lugn och ro så vi kanske kan åka med till Åmål. Känns jättetråkigt att han blir snuvig nu. För då kan vi inte åka med. Vill inte smitta ner gamla mormor o morfar. Det går ju inte. Men som jag har sett fram emot detta. *ledsen*
Håll tummarna att det svischar förbi!

Ialla fall tänkte jag att det kunde vara mysigt för mig och Alice att få en stund ensamma och ha kul på Emaus. Lite kvalitétstid jag och hon. Det blir inte ofta.
Sedan måste vi hinna köpa presenter för Linnéa ska på discokalas imorgon kväll till två killkompisar.

Nu ska jag inta soffläge. Idag har det varit en riktigt jobbig dag faktisk. Elias har inte sovit något och därför varit speedad hela dagen. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0