Nackspärr?

Alice har jätteont i nacken. Kom helt plötsligt. Hon har varit uppe en stund och så kom det bara. Pang bom!

Antagligen har hon väl legat fel i natt. Linnéa har visst sovit intill henne och då kanske hon har legat stilla eller fel.  Obehagligt ialla fall när det handlar om nacken. Jag blir lite nojig om det kan hänga ihop med fallet från klätterställningen. Men då borde det väl kommit tidigare?

Idag står först en promenad på schemat, sedan blir det fika hos Angela. I trädgården för det ska bli underbart soligt o varmt.

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jobba :(

Och gå på cirkus :)

2009-04-24 @ 07:49:00
Postat av: Brynja

Åååååååh jag vill också va med och fika!!!! :)

2009-04-24 @ 08:40:35
Postat av: cissi

Gomorron Frida. Hade jag varit du, så hade jag ringt ner till vårdcentralen och kollat. Säkert hör det inte ihop, men då kan du ju i alla fall släppa det. Jobbigt att åka iväg under helgen. Kram Cissi

2009-04-24 @ 09:14:22
Postat av: Maggan

Har du ingen muskelsalva? massera försiktigt om du inte har gjort det redan, har hon legat fel så har du en övertrött muskel där, lycka till.

2009-04-24 @ 11:23:37
Postat av: Linda

Hej! jag fick akut ont i nacken som barn och det visade sig att jag hade halsfluss. Trevlig blogg föressten. Hej svejs

2009-04-24 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0