Mörker

Sitter i soffan med datorn i knät, den värmer så gott. Jag är så trött så jag är frusen. Gäspar som en galning och nu börjar det blir riktigt mörkt, men jag orkar inte resa mig och tända några lampor ens! Får sitta här i mörkret tills min ömmande kropp orkar gå och lägga sig. Det blir nog ganska snart, ingen ide att hålla på och kämpa emot.

Imorgon ska jag börja med en promenad, har saknat det nu när vi inte har kunnat gå på några dagar. Igår var jag tom sugen på att jogga. Tror nog inte att jag hade gjort det (eller orkat) även om jag hade kunnat, men det kändes så. Man kanske skulle göra ett försök någon dag.

Jocke förlorade matchen så nu är de ute ur cupen, men han hade gjort målet idag så då var det ju extra tråkigt med en förlust.  Men bollen är rund och alla hade inte en bra dag i dag tydligen.

Har suttit och kollat smhi för morgondagens prognos och det ser rätt lovande ut, ganska varmt med både lite sol och moln. Det får bli lekplatsen på fm, med lite fika kanske. Kommer du med? ;-)

Ska försöka fota lite imorgon för nu var det det ett tag sedan ni fick lite bilder eller vad säger ni? Är det inte roligare med lite bilder ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0