Ljuvliga vår!

Vilket väder det är. Varmt och skönt!

Alice fick en MVG-stämpel i baken hos BVC och hon följer sin kurva precis.

Längd: 117,5 cm
vikt: 22,4 kg

Synen var bra, men lite tveksamt på vänster öga vid de små bokstäverna. Kanske ett brytningsfel? Men vi skulle avvakta tills nästa synkontroll i åk 1 eftersom linsen tydligen kan ändras en del nu.

Sprutan gick bra med. Inga tårar.

Sedan åkte vi ut till mamma som var ledig och undrade om jag inte skulle komma dit och städa bilen. Så det gjorde vi. ELias och Jocke åkte med.

Nu ska jag laga lite mat medan Elias sover så vi slipper vara inne mer än nödvändigt sedan. När han vaknar ska vi till lekplatsen tänkte jag. Det är härligt nu när han kan gå själv. Men jobbigt med, för nu ska det klättras i klätterställningen, gungan är inte intressant mer.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ååå vad mysigt det ser ut med vårbilden över Ljungskileviken. Kan inte säga ngt annat än att jag saknar västkusten som mest under våren.

2009-04-01 @ 14:39:01
Postat av: Angelica

Gick in och kollade på länken och din dammsugare verkar onekligen JÄTTEBRA! Ska skicka mannen att kika på den! Tack!

2009-04-01 @ 22:02:18
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Angelica

blogg.se verkar onekligen ha problem med kommentarerna...

2009-04-01 @ 22:06:37
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0