Kläderna

BYXORT-SHIRT STRUMPOR

Hur fin kommer inte Prinsen vara i detta? Det finns faktiskt mycket fint till pojkar med. Faktiskt. Men det är ju långt ifrån samma som för flickor. Men i denna affär skulle jag kunna köpa hur mycket som helst. (Om det inte vore för pengarna förståss!) :-)

Tror att det blir Spårlöst  och sedan sängen. Ska lägga vetekudden i micron och sedan bädda ner mig i värmen. Jag älskar vetekudden! Det enda negativa är att den inte är 170 cm lång. ;-) Men så gott det är att linda den runt benen, eller fötterna när man kryper neri den kalla sängen. Maken somnar ju oftas inte samtidigt som mig, så det är alldeles för kallt för mig som är frusen. Ska nog köpa en till Linnéa med, för hon vill gärna ha den i sin säng med.

Tänk en sån här värmande kompis....
 

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Hej

Har inte hunnit att ring i kväll. Var och storhandla och kom hem sent. Ser att du skall jobba i morgon och Saga och Noras kusin kom till farmor i går och hon skall stanna i morgon okså så vi undrar om vi kan flytta leken till ons, eller tors....

Lisa

2009-04-06 @ 22:46:48
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: lisa hanfelt

Hej

Har inte hunnit att ring i kväll. Var och storhandla och kom hem sent. Ser att du skall jobba i morgon och Saga och Noras kusin kom till farmor i går och hon skall stanna i morgon okså så vi undrar om vi kan flytta leken till ons, eller tors....

Lisa

2009-04-06 @ 22:47:51
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: ida Thylén

Hoppas du får en bra dag på jobbet då! :-)



Hur menade du förresten med sockret?

Ska man ge en tesked socker då? haha... eller utblandat i vatten? haha

2009-04-07 @ 05:23:36
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du får komma hit och hälsa på så ska jag köra runt dig på olika ställen. Det finns bland annat en Po.p-outlet i Vingåker (i närheten av där Stefans föräldrar bor). Finns oxå en sko-outlet med alla barnskomärken. :-D

2009-04-07 @ 09:17:58
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Thessan

Ååå vad spännande med jobb. Var har du jobbat, vilken avdelning? Jag har varit dålig på att läsa dina bloggar på ett tag, flåt. Men här har d varit fullrulle. Har haft en av Hs kusiner här i 2nätter, men nu e hon hemma igen så vi kan pusta ut :-). Nää så farligt e d inte men d e klart att tempot e annat å H får inte vara ifred. Imorgon kommer nästa kusin, men hon e äldre (fyller 10 i år) så hon ska leka med Hugo medans jag påskbakar bröd å bullar å städar. Vi åker t syrran m familj över påsk å myser! Ha det gött å fota badrumsrenoveringen!!! Kram å hoppas du har överlevt arbetsdagen!

2009-04-07 @ 13:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0