Hej raring!

Allt bra?

Har haft en mysig förmiddag som startade rätt tidigt, innan kl 6 men E har sovit gott i natt med. Bara vaken en gång. Man är inte kräsen. ;)

Sedan stekte jag en massa pannkakor till frukost. Det är så gott på helgen att göra något annat än tråkig macka. Sedan var det ju golf-premiär idag och tjejerna tyckte att det var jätteroligt! Jag och Elias var med en stund, men gick upp till mamma och fikade med Nicke, Brynja, Pter, Theo och mina föräldrar.

Men de hade slagit långa bollar och puttat och de hade varit riktigt duktiga på det med. Bolltalanger så klart!

Jocke spelar /kväll blir det tacos för det skulle vi ha haft igår men så blev vi bjudna till grannarna på middag vilket var väldigt trevligt! Men vi var hemma ganska fort med eftersom Elias gick galen där och var rastlös och trött. Men så är det med små barn.

Nu ska jag göra en liten gratäng till Elias, så han får någon mat för jag tror inte att han fixar tacos ännu. Skulle vilja ha små portionsformar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar pannkakor, men har ju för tusan inte fått grepp på hur man vänder dem och de fortfarande är hela efter. Mina ser mer ut som en sorglig blandning av trasig pannkaka och äggröra... Jag var inne på din sida och tog Krabbelur receptet i fredags. Oj vad goda de var :) och dem kan jag ju klara av att få till snygga och hela också :)

Ha en toppen vecka!

Kram

2009-04-26 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0