Golf

Imorgon är det anmälan och information om golfskolan.
Tjejerna vill börja så det är väl bara så att man får bli en golfmamma då. Och det känns ju rätt så bra. Jag kan ju tänka mig att vänta på dem i några timmar på golf-restaurangen medan övriga familjemedlemmar tar en golfrunda i framtiden. Och så golfar man ju bara när det är fint väder (eller?) och då gör det ju inget att sitta där i solen och vänta. :-)

Känner att det snart är läggdags. Man blir trött av frisk luft helt klart. Dessutom är det ju inget bra på tv.

Eller jag måste ju se Berg flyttar in om en stund!

Linnéa fick tillbaka febern i em igen, den kommer och går. Men örat var lite bättre. Får se hur det är imorgon, kanske måste hämta ut den där antibiotikan ialla fall. Det är ju bäst att klara sig utan den eftersom man bryter ner alla bra bakterier med och blir jättekänslig efteråt. Det är helt säkert därför hon fick detta nu, eftersom hon åt pencillin för några veckor sedan. Innan dess har hon aldrig varit dålig.

Nu ska jag ta ett glas rött vin och invänta Marcus S.

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

hoppas du får en fin söndag



kram

2009-04-19 @ 13:38:19
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej ! Vad kul att börja golfa ! har de special för småttisar ? Sebba vill oxå börja men det är köer överallt, kanske vi skall börja pendla till ljungskile ,,, hihi kram

2009-04-19 @ 15:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0