Godmorgon!

Idag är jag pigg! Har fått sova nästan en hel natt för första gången på ialla fall 1½ år. Det var skönt kan jag säga!

Elias vaknde vid 23.30 och fick välling sedan sov han till kl 6.45. Jag vaknad innan kl 6 och kände mig pigg, men somnade om. Nu hoppas jag att det fortsätter så här. Men det är lika bra att inte täkna med det. ;-)

Nu ska jag äta ltie frukost och börja plocka lite här hemma. Dammsuga nere och byta våra sängkläder. Sedan blir det nog mycket ute idag eftersom solen skiner.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt att känna sig så där utvilad! Det gjorde jag när jag hade varit hos mamma och pappa 4 dar. Fick sova som en liten gris. :-)

2009-04-25 @ 14:22:32
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Angelica Karlsson

Hej. Jag såg tidigare att dina flickor ska börja spela golf,tänkte mig att mina killar skulle börja med,men jag vil så gärna att dom ska testa på det först.Jag såg att det började imorgon,om du nu ser detta idag så skulle jag vara tacksam,om hur du gick tillväga.

Mvh Angelica

2009-04-25 @ 15:26:20
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Det var kul att se var Ni bodde, när man läser här dagligen gör man ju sig en egen bild.=)

Fint hus hade ni!

2009-04-26 @ 06:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0