Godmorgon!

Vad trött jag är idag. Ni vet så där så att inte ögonen vill hållas uppe. Jag kämpar och blinkar och de är alldeles tunga. Kaffet håller på att rinna ner.

Igår såg jag Australia, en bra film helt klart! Har nu sett den?

Vi hade jättemysig hos fam Jagdell i solen där vi grilalde korv och drack kaffe innan vi cyklade/gick hem igen. Jag var riktigt duktig igår och gick 9 km under dagen. Över 12000 steg eftersom jag gick till o från Lisa med.
Jag har faktiskt lite träningsvärk från gårdagens trappor upp för Hälle.

Undrar hur vädret ska bli idag, det ser lite ostadigt ut. Som om det kan bli vilket som. Det måste bli fint! Idag har Jocke prämier. Och vi vill åka och se matchen, men inte i regn.

Kommentarer
Postat av: ida Thylén

Jag å David funderar oxå på att åka å kolla matchen. Förutsatt att det blir fint väder!

2009-04-13 @ 09:27:31
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0